środa, 1 stycznia 2014

Sylwester...

Cześć wszystkim! x

Jak udała się sylwestrowa zabawa? Mi wyśmienicie! Bawiłam się naprawdę dobrze :)
Zazwyczaj na imprezach bywa tak, że trudno rozkręcić ludzi, ale wyobraźcie sobie, że po pół godzinie wszyscy już kręcili bioderkami na środku sali. Mimo tego, że wszystkich nie znałam, czułam się bardzo swobodnie. Było dość kulturalnie (nikt się nie bił :D), no ale pod koniec niektórzy już biegali z mopami. W każdym razie, impreza mi się bardzo podobała - pojadłam, pośmiałam się, nawet potańczyłam, troszkę wypiłam, ale oczywiście z umiarem. No niestety nie bardzo się wyspałam, ale to chyba normalne po takiej nocy. Wszystko mnie boli, ale chyba warto było.
Podsumowując, dotychczas był to mój najlepszy Sylwester.

Szczęśliwego Nowego Roku Skarby! <3

3 komentarze:

  1. mój sylwester był do dupy -.-
    ale ciesze sie że sie super bawiłas <3

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że miałaś udaną zabawę ;) ja też całkiem dobrze spędziłam tę noc

    OdpowiedzUsuń