środa, 1 stycznia 2014

My favourite music



Witajcie ponownie! :)         


                  Uznałam, że najpierw chcę Wam trochę opowiedzieć o tym, czym się interesuję, co robię w wolnych chwilach, co lubię, czego słucham itd. Zacznę od muzyki, bo to chyba najpopularniejszy temat.
Tak więc, słucham bardzo wielu gatunków. Nie ograniczam się, nie udaję, że czegoś nie lubię i nie boję się mówić o tym, czego słucham. Przecież to nie moja wina, że mam taki gust muzyczny, a nie inny. 
Przede wszystkim, stawiam na rock. Uwielbiam gitarę i perkusję. Kiedyś uczyłam się grać na gitarze, ale niestety nie trwało to długo. Po kilku lekcjach bardzo bolały mnie palce i jakoś tak zniechęciłam się. Jednak już od dłuższego czasu, pragnę nauczyć się grać na perkusji. Mój tata miał kiedyś swój zespół, gdzie na niej grał, więc może stąd ten pociąg. Może uda mi się tego podjąć, kto to wie…

Ulubione zespoły / wokaliści: Perfect, Ira, Led Zeppelin, System Of A Down, Kings Of Leon, 30 seconds to mars, Paramore, AC/DC, Ozzy Osbourne, Myslovitz, Strachy na lachy, Happysad, Queen.

Od razu oznajmiam, że nie znam niektórych nazwisk członków w w/w zespołach. Uważam, że to, że lubię ich muzykę, nie oznacza, że muszę znać ich daty urodzenia, gdzie jeżdżą na wakacje czy gdzie obecnie robią kupę. Po prostu, nie obchodzi mnie to, więc dlaczego mam robić coś, co mi się w ogóle nie przyda, a nikt mi nic nie każe?
Oczywiście, jeśli coś mnie bardziej ciekawi, sprawdzam to, czytam różne informacje i dowiaduję się. Jednak, jeśli podoba mi się kilkanaście piosenek i nie potrzebuję więcej wiadomości: uznaję ten zespół za jeden z ulubionych, mimo, że nie wiem o nim wszystkiego. Myślę, że to w porządku.

                Oprócz rocka lubię też pop. Chyba większość ludzi na tym świecie słucha popu, lecz połowa się z tym kryje, mówiąc, że to gówno i więdną od tego uszy. Jest to muzyka szybko wpadająca w ucho, a słowa często się rymują. 

Ulubione zespoły / wokaliści: One Direction, Little Mix, Demi Lovato.

Nie będę wymieniać wszystkiego, ponieważ przeważnie lubię pojedyncze popowe piosenki, a nie słucham od razu całej twórczości wokalistów. Podobają mi się niektóre utwory np. Seleny Gomez, Rihanny, Justina Timberlake’a,  Beyoncé, Taylor Swift i wiele innych.

Oprócz rocka i popu uwielbiam też Eda Sheerana i różne spokojne piosenki tego typu. 
 
Gatunki, których nie lubię: rap, hip hop. 

                Osobiście uważam, że nie należy oceniać ludzi po tym, jakiej muzyki słuchają. To, że podoba im się ta piosenka, a nie inna, nie jest ich winą i nie powinno się ich przez to osądzać. Jest to dla mnie chore i niepojęte, jak można hejtować ludzi, bo słuchają np. Justina Biebera. Rozumiem, nosi rurki, obcisłe koszulki, ma delikatny głos, ale co z tego? Teraz będziemy rzucać się na wszystkich chłopaków, którzy również się ubierają w ten sposób? Od razu pozabijajmy się wszyscy nawzajem, bo nie lubimy takiej samej muzyki. No po prostu krew mnie zalewa. Nie mówię tego dlatego, że jestem Directioner, bo to nie ma żadnego znaczenia w tym momencie. Chodzi mi to, że ludzie robią problemy z niczego i są cholernie uparci, zamiast odpuścić i żyć w zgodzie. O tym jeszcze pewnie będę dużo pisać, bo bardzo mnie to irytuje i z chęcią przedstawię Wam moje zdanie na ten temat.
A tym czasem kończę i życzę Wam miłego dnia :)

Do później xoxo

8 komentarzy:

  1. Hej, widze, ze wiesz o czym chcesz pisac, bede chetnie wpadac na rwojego bloga, dodaje do obserowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w sumie toleruje każdy gatunek muzyki oprócz metalu, no bo to się według mnie nie przyjemnie słucha... Wg nie wiem jak ludzie mogą to lubić, ale okej ;o
    Też jestem Directioner <3
    zapraszam http://please-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię metal ;) Czasem posłucham kilka piosenek, ale też nie mogłabym robić tego cały czas, bo bym oszalała.

      Usuń
  3. Co mój tata sądzi o hip-hopie i rapie: nic xD
    Czasami posłucham ale to na serio rzadko...
    Też tego nie rozumiem jak ktoś może kogoś obrażać np. mnie bo słucham One Direction? Ja nie obrażam go że on słucha tego co mu się podoba...
    piszesz na temat, w obserwowanych zaraz bd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, post także. Zapraszam do siebie :)


    http://patty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. całkowicie się z tobą zgadzam ;) wprawdzie nie słucham za bardzo rocka, skupiam się bardziej na popie ale liczy się to, że mamy takie samo zdanie w kwestii muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie muzyka jest wszystkim
    Co ty na wspólną obserwację ja już :))
    Jestem nowy więc zapraszam może ci się u minie spodoba :))
    http://padryg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego bloga, będę często zaglądać :)
    http://the-pop-school.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń