sobota, 11 stycznia 2014

Hello Sweetie

Cześć Skarby! <3

Powiedział mi pierwszy "cześć"! On powiedział mi pierwszy! Hahaha niby nic takiego, a cieszę mordkę, jakbym wygrała w Lotto :D
Może wystarczy poczekać, a coś się wydarzy... nie wiadomo. Muszę być cierpliwa :c

A więc... dzisiaj tak trochę na wesoło, ponieważ mam urodzinki i jestem od rana uśmiechnięta. Skończyłam 17 lat i z tej okazji zaprosiłam moją przyjaciółkę na nockę. Oczywiście, było cudownie - dostałam od niej śliczną kartkę z naszymi zdjęciami oraz kalendarz z 1D :)
Niedługo idę pokroić torcik :)

Nie bd się rozpisywać na temat prezentów, bo jakoś nie bardzo lubię się wychwalać i wywyższać (nawet nie ma czym). Życzę Wam miłego i udanego dnia (i weekendu) <3

Później muszę jeszcze coś napiszę ;)

Do następnego xoxo

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego , spełnienia marzeń i uśmiechu na twarzy ^^ /@WikaMoFo

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń !
    +Dostałaś nominację do Libster Awards ! <3 Więcej informacji na moim blogu ;) -> http://daaamnyoulovee.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego <3
    No tak mały prezent a cieszy :) Liczy się pamięć x
    Zapraszam http://please-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń