czwartek, 30 stycznia 2014

Bed and dreams

Cześć wszystkim! :)

             Myślałam, czy napisać w faktach o mnie, że kocham moje łóżko, czy poświęcić temu osobny post, no i wybrałam to drugie.
Uwielbiam spać, leżeć i czuć na skórze moją kołderkę. Uwielbiam ten materiał, zapach i w ogóle wszystko, co jest związane z łóżkiem dobrze mi się kojarzy. W zimę się nią otulam i jest mi cieplutko, a w lato delikatnie okrywam i mnie chłodzi :D
Jak powiedziała Szalona Zuzia - wszędzie dobrze, ale w kołdrze najlepiej!
No bo łóżko jest takim przyjacielem człowieka - przytuli (otuli) Cię, zawsze ma dla Ciebie czas, możesz mu się wypłakać i zawsze Cię wysłucha. Na dodatek możecie się na nim relaksować oraz przeżywać niezwykłe doznania (If you know what I mean).




Dzisiaj niewiele ;)
Do później
Ann xoxo

3 komentarze:

  1. Jejku właśnie mi ferie nadchodzą i zapowiadają się dłuższe romanse <3
    xx
    http://morethanlottie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;)) kto nie kocha łóżka? ;33

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. i know what you mean ^^ hihihih
    dokładnie to samo czuję do mojego łóżka ♥

    OdpowiedzUsuń