niedziela, 26 stycznia 2014

Winter holidays

Cześć! :)

Jak Wam minęły ferie lub jakie macie na nie plany? :)
Ja zacznę relaks od 1 lutego, już nie mogę się doczekać!

Muszę Wam powiedzieć - pojadę pierwszy raz w życiu na narty! Tak się cieszę huhuhu :D
Niby tylko na cztery dni, ale zawsze coś. Poza tym, gdybym miała pojechać na cały tydzień to czułabym, że zmarnuję połowę ferii, także taki układ mi zdecydowanie pasuję :)
W pierwszym tygodniu zamierzam ostro ćwiczyć, żeby schudnąć i bardziej poprawić formę, a 9. wyjeżdżam do Szklarskiej Poręby :) Będzie extra bombastycznie (mam nadzieję).


Do później
Ann xoxo


1 komentarz:

  1. Niestety moje ferie sie już kończą, a ja spędziłam je tylko na leniuchowaniu ;c Mam nadzieje, że te ostatnie dni będą fajniejsze c;
    Zapraszam please-niall-horan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń