wtorek, 31 grudnia 2013

Happy New Year



 Cześć Skarby! <3


Dzisiaj już Sylwester. Jak ten czas szybko mija. Wczoraj byłam na ostatnich zakupach – nabyłam czarne balerinki z brązowymi (metalowymi) wstawkami i słodką bransoletkę z kokardką. Uznałam, że całonocna zabawa w szpilkach nie będzie za wygodna, a poza tym mam dopiero 16 lat, więc założę płaskie buciki. Do tego mam uszykowaną czarno-białą sukienkę i kilka bransoletek. Nie przepadam za cekinami i jakimś wielkim wyróżnianiem się w tłumie. Raczej wolę klasycznie, elegancko i słodko. 
Sylwester spędzę z moją przyjaciółką na prywatnej imprezie w wynajętym lokalu. Mam nadzieję, że będzie cudnie. 
Życzę Wam udanej, niesamowitej i niezapomnianej zabawy oraz Szczęśliwego Nowego Roku! Aby ten rok był jeszcze lepszy, pełen wrażeń (oczywiście tych dobrych) i spełnienia wszystkich marzeń :)
Macie jakieś postanowienia noworoczne? Jakie?
Ja mam kilka, ale raczej są zwykłe:

  1. Więcej schudnąć i zaakceptować swoje ciało.
  2. Bardziej przyłożyć się do nauki.
  3. Nie przejmować się chłopakami (w szczególności takimi dwoma).
  4. Być milsza dla rodziców.
  5. Nie zaniedbywać przyjaciół.
Później jeszcze dodam posta o tym, jakiej muzyki słucham ;)

 Do później xoxo



4 komentarze:

  1. Super blog!=)
    Jeśl masz chwilkę to zajrzyj do mnie:)
    juleczka-kuleczka.blogspot.com
    Za obserwację się odwdzięczam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z Postanowieniami Noworocznymi kochana ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam sobie tego posta, patrzę na datę i myślałam, że napisałaś go rok temu haha, coś czuję, że trudno będzie mi się przestawić :)
    W nadchodzącym jak burza roku, życzę Ci, żebyś zaakceptowała swoje ciało takie, jakim jest, bo jest piękne,
    żebyś nie przejmowała się chłopakami (w szczególności tymi dwoma),
    żeby Twoje najskrytsze marzenia się spełniły i żebyś płakała tylko i wyłącznie ze szczęścia :)
    Do zobaczenia w 2014 roku!

    PS Zapraszam do mnie http://hypnnotist.blogspot.com/, zostaw coś po sobie :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, bardzo Ci dziękuję :)
      Również życzę Ci spełnienia marzeń, aby Twoje postanowienia się udały i pamiętaj, że jesteś piękna <3

      Na pewno zajrzę :) x

      Usuń