niedziela, 16 marca 2014

Sweet and healthy

Cześć wszystkim! :)

Zostało 104 dni do wakacji! Tak więc, mam jeszcze 104 dni, aby osiągnąć swój cel i zyskać nową, lepszą figurę. Oczywiście, nie zamierzam przestawać po wakacjach, wręcz przeciwnie. Będę ćwiczyła, zdrowo się odżywiała i utrzymywała ciało w dobrej formie.

Ćwiczenia idą mi coraz lepiej. Nadal robię Mel B, ale dorzuciłam jeszcze ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud i czasem dodatkowo robię sobie ABS. Widzę już efekty i nie mogę się doczekać, aż porównam zdjęcia sprzed roku do obecnych. Mam nadzieję, że zobaczę jakieś zmiany, bo jak nie to chyba się załamię.
Do końca marca będę robić to, co napisałam wyżej, a przez kwiecień troszkę zmienię rozkład.
Będę robić ABS, nogi z Miley Cyrus, ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud i trening brzucha z Mel B co drugi dzień. Może zacznę znowu trochę biegać. Ostatnio właśnie uznałam, że to dobry pomysł, więc po prostu ubrałam buty i bluzę i poszłam. Było cudownie. Mimo, że wróciłam cała mokra i zdyszana, czułam, że było warto, więc powtórzyłam to jeszcze kilka razy. Jednak, bieganie szybko się nudzi, więc potrzebne są przerwy i urozmaicenia ;)





1 komentarz:

  1. jej,podziwiam twoją determinacje,ja znowu zaprzestałam ćwiczeń ale zamierzam je znowu wznowić,bo w czerwcu jadę do Grecji i trzeba się tam jakoś prezentować :D

    OdpowiedzUsuń