sobota, 1 marca 2014

Fiku miku

Cześć wszystkim! :)

Trochę mnie tu nie było, ale wszystko przez brak czasu. We ferie byłam na nartach! Było cudownie, w końcu nauczyłam się jeździć. Bardzo mi się podobało, nie sądziłam, że będzie tak ciekawie. Ogólnie to lubię góry, a bywam tam tak rzadko. We wakacje zazwyczaj jeżdżę nad morze, a za granicą byłam tak dawnooo. Odwiedziłam Hiszpanię i Egipt, a ze szkołą byłam w Niemczech i na obozie w Czechach. Także za dużo świata nie zwiedziłam :(
Ale może w te wakacje polecę do Włoch ♥

Co do mojej diety, to nadal ćwiczę :) Miałam trochę przerwy ostatni, ponieważ łapały mnie często kurcze, ale znowu wróciłam.
W lutym robiłam nogi z Miley Cyrus i brzuszki z Natalią Gacką i powiem Wam, że opłacało się. Bardzo wzmocniłam te części ciała i teraz ćwiczenia z Mel B nie sprawiają mi w ogóle kłopotu, a przyjemność. Właśnie od tygodnia robię trening brzucha, pośladków i nóg z Mel, bo uznałam, że z nią były najlepsze efekty.
Mam ochotę wrzucić tu kilka zdj. mojego ciała w tym momencie, ale jak bardzo chcę tak nie mogę :c
Przeraża mnie fakt, że ktoś z moich znajomych mógłby mnie tu zobaczyć czy coś... sama nie wiem dlaczego. No ale co zrobisz - nic nie zrobisz :D

Może niedługo napiszę coś ciekawszego ;)
Do później xoxo

1 komentarz:

  1. Także ćwiczę z Mel B - 5 min rozgrzewki, 10 min brzuch 10 min nogi. Dodatkowo robię przysiady i pajacyki : ) Będziemy mieć niesamowite figury do wakacji < 3
    Zapraszam do mnie na boga , dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń